Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
18.05.2020
JAK ZVÝŠIT ÚČINNOST ROUŠKY A SNÍŽIT RIZIKO INFEKCÍ
Věda prokázala, že mikrobiologický svět je mnohem rozmanitější a funguje podle jeho vlastních zákonů. Jednou z nejdůležitějších vlastností je to, že m... číst celé
21.12.2019
Pohled na hygienu životního prostředí moderního člověka
Svět kolem nás se dynamicky modernizuje, využíváme principy nejnovějších technologií. Jedna z oblastí, ve které však zůstáváme v duchu přelomu 19. a 2... číst celé
19.12.2019
Použití systému PČHS při čištění domácnosti
Úvod Dobré odpoledne. Tady doktor MYVALIN.Dnes se budeme bavit o tom, jaké produkty PČHS budeme používat v domácnosti. Nezáleží na tom, kde bydlíte,... číst celé
Zobrazit všechny novinky

VĚDA  A  MYVALIN

  • MYVALIN spolupracuje od roku 2019 s Fakultou biomedicínského inženýrství ČVUT.
  • Testování výrobků (dezinfekční a čistící prostředky) probíhá také na Fakultě životního prostředí ÚJEP v Ústí nad Labem.
  • Zahajujeme spolupráci na zajímavých projektech v rámci EU.     

 

    Hygiena budoucnosti na TV Natura

Originál tady: https://www.tvnatura.cz/archiv/video/3968-prirodni-cesta-ke-zdravi-na-mikrobiologicke-urovni 

 

      MYVALIN - VYRÁBÍME HYGIENU

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky a OOÚ
OBCHODNÍ PODMÍNKY A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.myvalin.cz

Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

  1. Kontaktní údaje
Název:ALTAROSTE s.r.o.
Sídlo:Cyrila Boudy 1444, 272 01 Kladno
IČ:03162524
Zapsaná:2. července 2014, spisová značka C 227867 vedená u Městského soudu v Praze
Telefon:+420773197519
Email:info@altaroste.com
Kontaktní adresa:Cyrila Boudy 1444, 272 01 Kladno

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby:

  • on-line platba kartou
  • platba předem na účet

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží zaplatit a převzít. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, na vyžádání kupujícího bezpečnostní listy, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Způsob a cena za dopravu (včetně balného):

  • Geis kurýrní služba – 150,00 Kč
  • Zásilkovna.cz – Doručení na výdejní místo v síti Zásilkovna.cz
           Standardní zásilky do 5 kg – 100,00 Kč
           Nadměrné zásilky od 5 kg do 10 kg – 120,00 Kč
  • Zásilkovna.cz – Nejlevnější doručení na adresu
           Zásilky do hmotnosti 5 Kg – 110,00 Kč
           Zásilky do hmotnosti 10 Kg – 150,00 Kč
  • Osobní odběr po předchozí domluvě na sídle společnosti ALTAROSTE s.r.o., Cyrila Boudy 1444, 272 01 Kladno – 0 Kč

Možnosti platby a cena za platbu:

  • Platba předem na účet – 0,-Kč
  • Platba kartou – 0,-Kč

Čísla účtů pro bezhotovostní platby:

2400964326/2010 běžný účet vedený u Fio banka, a.s.

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Zboží je zasíláno pouze v rámci ČR.

Při jednotlivé objednávce zboží v hodnotě nad 3000,-Kč je cena za doručení 0,-Kč

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, Prodávající poskytne kupujícímu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí zboží a upozorní ho na toto prokazatelně e-mailem. Pokud si kupující zboží nepřevezme ani v této lhůtě je prodejce oprávněn zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v originálním balení, nesmí jevit známky opotřebení nebo, poškození. Pokud zboží disponuje z výroby použitými ochrannými prvky zabezpečení a zapečetění obalů, nesmí být tyto poškozeny, v opačném případě vrácení bude odmítnuto. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Vrací-li kupující zboží osobně na kontaktní adresu prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedenou platbu do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.

5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, musí uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo z odpovědnosti za vady zboží si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z odpovědnosti za vady zboží z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží musí být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 20 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek.

 

7. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje kupujících jsou zpracovávány ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob a zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Zpracováváme následující osobní údaje:

Fakturační údaje: jméno, příjmení, fakturační adresa, emailová adresa, telefonní číslo, doručovací adresa – za účelem realizace prodeje Zboží

Marketingové údaje: jméno a příjmení, emailová adresa, telefonní číslo – za účelem našeho Zboží

Uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje kupující souhlas se zpracováním výše uvedených osobních údajů. S touto skutečnosti je kupující včas seznámen, stejně jako o jeho dalších právech vyplývajících z jeho souhlasu se zpracováním osobních údajů. 

Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

8. Řešení sporů

V souladu s ust. § 20d z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele má kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce.

 

9. Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. prosince 2018.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

ALTAROSTE s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz